Енерджи Инфо БГ 2022

45 EV ЗАРЯДНА ИНФРАСТРУКТУРА ЕЛПРОМ ЕМЗ - Зарядни станции за електромобили ELPROM EMZ - Charging stations for electric vehicles България, Шабла 9680, ул. "Нефтяник" 38 Тел.: 05743 4568 Факс: 05743 5020 e-mail: boss@elpromemz.bg Web: http://elpromemz.bg/ Предмет на дейност: Зарядните станции за електромобили производство на Елпром ЕМЗ ООД град Шабла от сериите - MAR, MAR BUS, VAL, VAL BUS и mini VAL са предназначени за монтаж на открити и закрити пространства. Надежните метални корпуси осигуряват висока степен на защита (IP 54) и висока вандалоустойчивост (IK 10), което позволява да се монтират на места с екстремална температура и висока влажност. Зарядните станции за електромобили се произвеждат с мощност на контакта до 43 kW при 400 V за тип 2 (EN 62196-2), блокираща система (IEC 61851). При това максимален изходящ ток е 3 х 63А за честота 50 Hz. Зарядните станции за електромобили производство на Елпром ЕМЗ ООД от серия MAR, MAR BUS, VAL и VAL BUS могат да работят в няколко режима: * Автономен режим на работа – започването на зареждането от станцията и спирането му се осъществява с помощта на безконтактна карта или безконтактен чип RFID четец. * Станцията работи свързана с локален - местен компютър: зареждането от станцията започва и се спира с помощта на безконтактна карта безконтактен чип и RFID четец, собственика на станция получава информация на съответният компютър. Станцията идентифицира всеки потребител, който я използва. Метода на плащане е основан на потреблението и времето – обикновено се определя цена за използване на зарядната станция за една минута, собственика променя тази цена по своя преценка. Има възможност безконтактните карти да се използват и като предплатени карти, в съответната карта се зарежда определена сума в лева и клиента заплаща услугата по зараждането на своята кола. Изисква се да има постоянната връзка на компютъра и самата зарядна станция чрез LAN модул при липса на такава възможност може да се използва WiFi модули. * Станцията работи свързана с централен сървър: В този случай има възможност да се свали от интернет мобилно WEB приложение чрез което, може да се открие необходимата станция, да се навигира колата до нея, да се запази с SMS съобщение свободна зарядна станция до пристигането на колата до станцията, може да се управлява работата на зарядната станция и след приключване на зареждането да се извърши заплащане на услугата, като клиента може да заплати с помощта на банкова дебитна или кредитна карта. Комуникацията в приложението става на различни езици. Приложението дава информация за извършените до момента зареждания - кога е започнало зареждането, кога е приключило, колко кWh е поела колата, колко е платил даденият клиент. Изисква се да има постоянната интернет връзка на сървъра и самата зарядна станция чрез LAN модул при липса на такава възможност може да се използва WiFi модули или GSM модули. На всяка зарядна стация има възможност да се монтират няколко различни типове контакти: Тип 1, Тип 2, Тип 3, Шуко и др. Bulgaria, Shabla 9680, 38, Neftianik Str. Phone: +359 5743 4568 Fax: +359 5743 5020 e-mail: boss@elpromemz.bg Web: http://elpromemz.bg/ Scope of activity: Charging stations for electric vehicles manufactured by Elprom EMZ Ltd. Shabla of the series - MAR, MAR BUS, VAL, VAL BUS and mini VAL are designed for outdoor and indoor installation. Reliable metal housings provide a high degree of protection (IP 54) and high vandal resistance (IK 10), allowing them to be installed in places with extreme temperature and high humidity. Charging stations for electric vehicles are manufactured with a contact power of up to 43 kW at 400 V for type 2 (EN 62196-2), interlocking system (IEC 61851). The maximum output current is 3 x 63A for a frequency of 50 Hz. Charging stations for electric vehicles manufactured by Elprom EMZ Ltd. of the MAR, MAR BUS, VAL and VAL BUS series can operate in several modes: * Autonomous mode of operation - start of charging from the station and stop it is carried out by means of contactless card or contactless chip RFID reader. * The station is connected to a local-local computer: charging from the station starts and stops with the help of a contactless card contactless chip and RFID reader, the station owner receives information on the respective computer. The station identifies each user who uses it. The payment method is based on consumption and time - usually the price is set for using the charging stations for one minute, the owner changes this price at his discretion. The contactless cards can also be used as prepaid cards, in the respective card it charges a certain amount in BGN and the customer pays for the service of starting their car. It is required to have a permanent connection to the computer and the charging station itself via a LAN module, in the absence of such an option, WiFi modules can be used. * The station works in connection with a central server: In this case, it is possible to download from the internet mobile WEB application through which, the necessary station can be found, the car can be navigated to it, the corresponding charging station can be saved by SMS. from the car to the station, the work of the charging station can be managed and after the charging is completed the payment of the service can be made and the customer can pay with the help of a bank debit or credit card. Communication in the application takes place in different languages. The application gives information about the charges made so far - when the charging started, when it ended, how many kWh the car took, how much the customer paid. It is required to have a permanent internet connection on the server and the charging station itself via a LAN module, in the absence of such an option, WiFi modules or GSM modules can be used. There are several different types of contacts for each charging station: Type 1, Type 2, Type 3, Shuko and more.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mzc3Mjk=